Výměny a Reklamace

Vrácení a výměna zboží

Máme 30denní garanci vrácení peněz, takže u nás můžete zboží do 30 dnů od převzetí zásilky bez problémů vrátit nebo vyměnit.

Než ale budete zboží vracet či měnit, prosím nejdříve nám zavolejte na číslo +420 777 255 446. Mnoho situací vyřešíme velmi rychle a pohodlně po telefonu – často pak není potřeba balík posílat zpět ani na nic čekat.

TIP: Než budete reklamovat nebo vracet zboží, podívejte se prosím na naše Časté otázky.

Právě tam najdete nejčastější důvody, proč náramek „nefunguje“, nebo co je možné udělat špatně při používání. Často stačí jen malá úprava – a vše začne fungovat tak, jak má.
👉 Podívat se na Časté otázky

Jak zboží vrátit nebo vyměnit?

Zboží pečlivě zabalte a do balíčku přiložte lístek, na který napíšete:

  • číslo objednávky,
  • jméno a příjmení,
  • název zboží, které vracíte / reklamujete,
  • stručný důvod vrácení či reklamace,
  • číslo účtu pro vrácení platby (případně informaci, za jaké zboží chcete vyměnit).

Jak balíček odeslat?

1) Zásilkovna – ZDARMA

  • Balíček odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny a nahlaste obsluze tento kód: 96377122.
    Obsluha vytiskne štítek, nalepí ho na balík a o vše bude postaráno. Vy jen předáte balíček v poštovní krabici.

nebo

2) Česká pošta

  • Zašlete balíček na adresu:
    DEXTRUM
    Kirilovova 181
    739 21 Paskov

Prosím, pošlete nám také e-mailem krátké oznámení o vrácení zboží na adresu info@bionicband.cz.

Ještě jednou připomínáme: Než budete zboží vracet, mrkněte na Časté otázky – často tam najdete řešení, díky kterému náramek začnete používat správně a nebude potřeba nic vracet.
ThePay